Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze Edukacja Szkolna rok IV współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Dokumenty można składać w terminie od 18.11.2024 do 20.11.2024 r. w sekretariacie szkoły.
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze edukacja szkolna rok III, współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Dokumenty można składać w terminie od 06.05.2024 do 17.05.2024 r. do godzinie 15.30.
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze VET rok III, współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Dokumenty można składać w terminie od 06.05.2024 do 17.05.2024 r. do godzinie 15.30.
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze VET rok II, współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Cele projektu:
- podniesienie kompetencji językowych nauczycieli (język angielski)
- poznanie nowych metod motywowania uczniów do pracy i nauki, „Work-life balance”. w tym dobra organizacja pracy, wytrzymałość psychiczna, wydajność, efektywność osobista.
Dokumenty można składać w terminie od 18.04.2023 od godziny 10.00, do 28.04.2023 r. do godzinie 15.00.
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze edukacja szkolna rok II, współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Cele projektu:
- podniesienie kompetencji językowych nauczycieli (język angielski)
- poznanie nowych metod motywowania uczniów do pracy i nauki, „Work-life balance” w tym dobra organizacja pracy, wytrzymałość psychiczna, wydajność, efektywność osobista.
Dokumenty można składać w terminie od 18.04.2023 od godziny 10.00, do 28.04.2023 r. do godzinie 15.00
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
ZACZYNAMY REKRUTACJĘ !!!
WSZYSTKICH CHĘTNYCH ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU NR 2022-1-PL01-KA121-VET-000060214 W RAMACH AKREDYTACJI W SEKTORZE VET
Cele projektu:
- podniesienie branżowych kompetencji językowych uczniów (język angielski branżowy)
- nawiązanie współpracy międzynarodowej z instytucjami partnerskimi oferującymi możliwość wymiany doświadczeń zawodowych
- zapewnienie efektywnego programu staży i doradztwa zawodowego dla osób z niepełnosprawnościami
ZASADY REKRUTACJI:
- Uczestnicy projektu zostaną wyłonieni w rekrutacji, która rozpoczyna się 15.02.2023r. o godzinie 10.00, a kończy 3.03.2023r. o godzinie 16.00.
W tym czasie należy pobrać, wydrukować oraz uzupełnić dokumenty rekrutacyjne, a następnie złożyć je w sekretariacie szkoły. W ocenie kandydatów brane pod uwagę będą wyniki w nauce oraz sytuacja ucznia: jego aktywność oraz tzw. kryteria zmniejszonych szans edukacyjnych.
2. Zgromadzone zgłoszenia rozpatrzy Komisja Rekrutacyjna, która w dniu 07.03.2023r. do godz. 12.00 opublikuje wstępną listę rankingową. Po rozpatrzeniu ewentualnych odwołań ostateczna lista uczniów zakwalifikowanych do udziału zostanie upubliczniona w dniu 7.03.2023r. do godz. 16:00.
Uwaga! W przypadku uczniów niepełnoletnich konieczne jest podpisanie dokumentów przez rodzica lub opiekuna prawnego. W innym przypadku Komisja nie będzie mogła wziąć zgłoszenia pod uwagę w naborze. Prosimy także o uzupełnienie Karty Zgłoszenia w sposób czytelny, długopisem.
NA WASZE ZGŁOSZENIA CZEKAMY W SEKRETARIACIE SZKOŁY. TRZYMAMY ZA WAS KCIUKI!
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Ucznia do Mobilności
Załącznik 1: Instrukcja wypełniania dokumentów aplikacyjnych
Dokumenty dotyczące projektu pn. „Zintegrowany rozwój szkolnictwa zawodowego”:
4. Ramowy Plan Stażu ARM SA (czysty)
5. Ramowy Plan Stażu ARM SA (wzór)
6. Dziennik stażu ARM SA (czysty)
7. Dziennik stażu ARM SA (wzór)
8. RODO właściciel rachunku bankowego
Przykładowy plan stażu – technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych
Przykładowy plan stażu – technik hotelarstwa
Przykładowy plan stażu – technik elektronik
Przykładowy plan stażu – technik usług fryzjerskich, fryzjer
Przykładowy plan stażu – technik żywienia i usług gastronomicznych, kucharz
ZACZYNAMY REKRUTACJĘ !!!
WSZYSTKICH CHĘTNYCH ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU w ramach AKREDYTACJI W SEKTORZE VET
Cele projektu:
- podniesienie branżowych kompetencji językowych uczniów (język angielski branżowy)
- nawiązanie współpracy międzynarodowej z instytucjami partnerskimi oferującymi możliwość wymiany doświadczeń zawodowych
- zapewnienie efektywnego programu staży i doradztwa zawodowego dla osób z niepełnosprawnościami
ZASADY REKRUTACJI:
Uczestnicy projektu zostaną wyłonieni w rekrutacji, która rozpoczyna się 20.06.2022 o godzinie 10.00, a kończy 28.06.2022 o godzinie 15.00.
W tym czasie należy pobrać, wydrukować oraz uzupełnić dokumenty rekrutacyjne, a następnie złożyć je w sekretariacie szkoły. W ocenie kandydatów brane pod uwagę będą wyniki w nauce oraz sytuacja ucznia: jego aktywność oraz tzw. kryteria zmniejszonych szans edukacyjnych. O godz. 14. 00 odbędzie się rozmowa sprawdzająca komunikatywną znajomość j. angielskiego.
Zgromadzone zgłoszenia rozpatrzy Komisja Rekrutacyjna, która w 29.06.2022 do godziny 12.00 opublikuje wstępną listę rankingową. Po rozpatrzeniu ewentualnych odwołań ostateczna lista uczniów zakwalifikowanych do udziału zostanie upubliczniona w dniu 29.06.2022 do godz. 16:00
Uwaga! W przypadku uczniów niepełnoletnich konieczne jest podpisanie dokumentów przez rodzica lub opiekuna prawnego. W innym przypadku Komisja nie będzie mogła wziąć zgłoszenia pod uwagę w naborze. Prosimy także o uzupełnienie Karty Zgłoszenia w sposób czytelny, długopisem.
NA WASZE ZGŁOSZENIA CZEKAMY W SEKRETARIACIE SZKOŁY. TRZYMAMY ZA WAS KCIUKI!
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Ucznia do Mobilności
Załącznik 1: Instrukcja wypełniania dokumentów aplikacyjnych
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze VET rok I, współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Cele projektu:
- podniesienie kompetencji językowych nauczycieli (język angielski)
- nawiązanie współpracy międzynarodowej z instytucjami partnerskimi oferującymi możliwość wymiany doświadczeń zawodowych
ZASADY REKRUTACJI:
Uczestnicy projektu zostaną wyłonieni w rekrutacji, która rozpoczyna się 20.04.2022r. o godzinie 16.00, a kończy 30.04.2022r. o godzinie 16.00.
W tym czasie należy pobrać, wydrukować oraz uzupełnić dokumenty rekrutacyjne, a następnie złożyć je w sekretariacie szkoły.
Zgromadzone zgłoszenia rozpatrzy Komisja Rekrutacyjna, która w dniu 29.04.2022r. do godziny 12.00 opublikuje wstępną listę rankingową. Po rozpatrzeniu ewentualnych odwołań ostateczna lista osób zakwalifikowanych do udziału zostanie upubliczniona w dniu 4.05.2022r. do godz. 16:00.
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze edukacja szkolna rok I, współfinansowanej przez Unię Europejską.
WSZYSTKICH CHĘTNYCH NAUCZYCIELI ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W REKRUTACJI DO PROJEKTU
Cele projektu:
- podniesienie kompetencji językowych nauczycieli (język angielski)
- nawiązanie współpracy międzynarodowej z instytucjami partnerskimi oferującymi możliwość wymiany doświadczeń zawodowych
ZASADY REKRUTACJI:
Uczestnicy projektu zostaną wyłonieni w rekrutacji, która rozpoczyna się 20.04.2022r. o godzinie 10.00, a kończy 29.04.2022r. o godzinie 16.00.
W tym czasie należy pobrać, wydrukować oraz uzupełnić dokumenty rekrutacyjne, a następnie złożyć je w sekretariacie szkoły.
Zgromadzone zgłoszenia rozpatrzy Komisja Rekrutacyjna, która w dniu 4.05.2022r. do godziny 16.00 opublikuje wstępną listę rankingową. Po rozpatrzeniu ewentualnych odwołań ostateczna lista osób zakwalifikowanych do udziału zostanie upubliczniona w dniu 5.05.2022r. do godz. 16:00.
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Nauczyciela do Mobilności
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Akredytacji Erasmusa w Sektorze edukacja szkolna rok I. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską.
Projekt skupiony będzie na rozwoju i wzmocnieniu wiedzy i praktycznych umiejętności uczniów w zakresie komunikacji w języku angielskim, umiejętności cyfrowych oraz podniesienia kompetencji obywatelskich.
ZASADY REKRUTACJI:
Uczestnicy projektu zostaną wyłonieni w rekrutacji, która rozpoczyna się 5.04.2022 o godzinie 16.00, a kończy 15.04.2022 o godzinie 16.00.
W tym czasie należy pobrać, wydrukować oraz uzupełnić dokumenty rekrutacyjne, a następnie złożyć je w sekretariacie szkoły. W ocenie kandydatów brane pod uwagę będą wyniki w nauce oraz sytuacja ucznia: jego aktywność oraz tzw. kryteria zmniejszonych szans edukacyjnych. O godz. 14. 30 odbędzie się rozmowa sprawdzająca komunikatywną znajomość j. angielskiego.
Zgromadzone zgłoszenia rozpatrzy Komisja Rekrutacyjna, która w 18 maja do godziny 12.00 opublikuje wstępną listę rankingową. Po rozpatrzeniu ewentualnych odwołań ostateczna lista uczniów zakwalifikowanych do udziału zostanie upubliczniona w dniu 18 maja 2022 do godz. 16:00
Uwaga! W przypadku uczniów niepełnoletnich konieczne jest podpisanie dokumentów przez rodzica lub opiekuna prawnego. W innym przypadku Komisja nie będzie mogła wziąć zgłoszenia pod uwagę w naborze. Prosimy także o uzupełnienie Karty Zgłoszenia w sposób czytelny, długopisem.
NA WASZE ZGŁOSZENIA CZEKAMY W SEKRETARIACIE SZKOŁY. TRZYMAMY ZA WAS KCIUKI!
ZAŁĄCZNIKI DO PROJEKTU:
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Ucznia do Mobilności
Załącznik 2: Instrukcja wypełniania dokumentów aplikacyjnych
Podsumowanie wyjazdu do Grecji w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Okno na świat – Mobilność zagraniczna jako narzędzie rozwoju kluczowych kompetencji uczniów technikum ZS L. Skowyry w Przysusze
http://zsz.przysucha.pl/2021/11/01/podsumowanie-wyjazdu-do-grecji/
Nasza szkoła od 1 września realizuje projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Okno na świat – Mobilność zagraniczna jako narzędzie rozwoju kluczowych kompetencji uczniów technikum ZS L. Skowyry w Przysusze
W ramach projektu chcemy rozwijać kluczowe kompetencje uczniów w obszarach komunikacji wykorzystując nowoczesne narzędzia informacyjne, a zwłaszcza media społecznościowe takie jak: Facebook, Instagram, strona internetowa. Uczniowie poznają ich komercyjne zastosowanie w promocji produktów marek czy regionów. Projekt zakłada poszerzenie kompetencji językowych, kulturowych, interpersonalnych oraz pozyskiwanie informacji z Internetu z poszanowaniem zasad praw autorskich.
Planujemy dwutygodniową mobilności, w której udział weźmie 20 uczniów naszej szkoły oraz 4 przedstawicieli kadry nauczycielskiej. Partnerem projektu i instytucją przyjmującą jest szkoła Mpakogianni w Larisie Grecji.
Załącznik 1: Karta Zgłoszenia Ucznia do Mobilności
Załącznik 2: Instrukcja wypełniania dokumentów aplikacyjnych
Załącznik 3: Podstawowe informacje o projekcie
Załącznik 4: Wzór umowy uczestnika na udział w projekcie
Załącznik 5: Oświadczenie Uczestnika Przedsięwzięcia
Projekt „Europejska jakość w kształceniu zawodowym”, nr 2020-1-PL01-KA102- 080351, realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w ramach projektu „Międzynarodowa mobilność edukacyjna uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego”
W Zespole Szkół nr 2 im. L. Skowyry w Przysusze realizowany jest projekt: Europejska jakość w kształceniu zawodowym”/ „European quality in vocational training.”
NR umowy: POWERVET-2020-1-PL01-KA102-080351
Przyznane dofinansowanie: 465 534,26 PLN
W projekcie weźmie udział 60 uczniów i 6 nauczycieli. Odbędą się dwie mobilności do Grecji.
Celem głównym projektu jest nabycie przez uczniów unikalnej wiedzy i umiejętności podczas realizowanych praktyk w firmach o skonkretyzowanych profilach, będących odpowiedzią na wymagania europejskiego rynku, a co za tym idzie zwiększenie ich atrakcyjności na polskim i europejskim rynku pracy. Realizacja projektu zakłada także rozwijanie działań mających na celu przygotowanie uczniów do dalszej drogi edukacyjno-zawodowej w kraju lub za granicą. W trakcie realizacji 12 miesięcznego projektu odbędą się warsztaty językowe przygotowujące do praktyk zawodowych w języku angielskim, warsztaty pedagogiczne oraz kulturowe przygotowujące do pracy w międzynarodowym środowisku. W następnym etapie uczniowie wyjadą na 12 dniowe staże zawodowe do Grecji, gdzie zdobędą nowe doświadczenia.
Projekt: „Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość”
- Wycieczka do Warszawy (Politechnika Warszawska)
- Wycieczka do Warszawy (SGGW)
- Informacja o wyniku postępowania – materiały szkoleniowe i biurowe (dodano 02.07.2018r.)
- Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe i biurowe (dodano: 22.06.2018r.)
- Promocja projektu w Ziemi Przysuskiej
- Wycieczka do Gdańska i Torunia
- Wycieczka do Krakowa i Wieliczki
- Wycieczka do Warszawy
- Informacja o rozstrzygnięciu zapytania: Catering dla uczestników szkolenia (dodano: 09.02.2018r.)
- Zapytanie ofertowe na catering dla uczestników szkolenia (dodano: 23.01.2018r.)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z 30.11.2017r.w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ZSnr2/ZP-03/11/2017
- Postępowania przetargowe na usługę organizacji wyjazdów/wycieczek edukacyjnych dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze w ramach realizacji projektu „Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość” (dodano: 10.11.2017r. )
- Informacja o wyniku postępowania – szkolenie dla uczniów
- Informacja o wyniku postępowania – materiały szkoleniowe
- Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe; aktualizacja z kodami CPV, zmiana terminu realizacji 21 dni (dodano: 18.10.2017r.)
- Zapytanie ofertowe – szkolenie dla uczniów (dodano: 16.10.2017r.)
- Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe (dodano: 16.10.2017r.)
- Informacja o wyborze wykonawcy – szkolenie dla uczniów (dodano: 16.10.2017r.)
- Informacja o wyborze wykonawcy – zakup pomocy dydaktycznych (dodano: 16.10.2017r.)
- Zapytanie ofertowe – szkolenie nauczycieli (dodano: 02.09.2017r.)
- Zapytanie ofertowe – materiały szkoleniowe (dodano: 16.10.2017r.) aktualizacja z kodami CPV
- Zapytanie ofertowe – Szkolenie z zakresu rozwijania kompetencji i postaw niezbędnych na rynku pracy (dodano:03.10.2017r.)
- Zapytanie ofertowe – Zakup pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznych, biologicznej, geograficznej, fizycznej, języka angielskiego (dodano: 03.10.2017r.)
- Powtórny przetarg nieograniczony na realizację zadania: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu „Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość” (dodano: 03.10.2017r.)
- Zmiana treści SIWZ z 19.09.2017r. dotycząca przetargu na realizację zadania: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu „Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość” (dodano: 19.09.2017r.)
- Przetarg nieograniczony na realizację zadania: Dostawa sprzętu informatycznego w ramach realizacji projektu „Ucząc się w Zespole Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze, inwestuję w swoją przyszłość” (dodano: 14.09.2017r.)
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa nauczycieli w projekcie
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa uczniów w projekcie
- Zapytanie ofertowe – catering dla uczestników szkolenia (dodano: 02.09.2017r.)
Konspekty zajęć przygotowane przez nauczycieli:
- Konspekt 1
- Konspekt 2
- Konspekt 3
- Konspekt 4
- Konspekt 5
- Konspekt 6
- Konspekt 7
- Konspekt 8
- Konspekt 9
- Konspekt 10
- Konspekt 11
- Konspekt 12
- Konspekt 13
- Konspekt 14
- Konspekt 15
- Konspekt 16
- Konspekt 17
- Konspekt 18
- Konspekt 19
- Konspekt 20
- Konspekt 21
- Konspekt 22
- Konspekt 23
- Konspekt 24
- Konspekt 25
- Konspekt 26
- Konspekt 27
- Konspekt 28
- Konspekt 29
- Konspekt 30
- Konspekt 31
- Konspekt 32
- Konspekt 33
- Konspekt 34
- Konspekt 35
- Konspekt 36
- Konspekt 37
- Konspekt 38
- Harmonogram szkoleń dla nauczycieli
- Materiały szkoleniowe cz. 1
- Materiały szkoleniowe cz. 2
- Materiały szkoleniowe cz. 3
- Materiały szkoleniowe cz. 4
- Materiały szkoleniowe cz. 5
- Materiały szkoleniowe cz. 6
Projekty współfinansowane przez Unię Europejską, które były realizowane w naszej szkole w latach 2009 – 2013:
Projekt „Kreatywny absolwent II”
- Informacje o projekcie
- Kurs barmański – 2013r.
- Kurs barmański – 2012r.
- Kurs carvingu – 2013r.
- Kurs carvingu – 2012r.
- Kurs kelnerski
- Praktyki zawodowe – Zakopane
- Praktyki zawodowe – Jurata
- Przysmaki Skowyrówki – opracowanie i wydanie książki
- Spotkanie promujące projekt
Projekt „Kreatywny absolwent”
Projekt „Inicjatywa organizacji praktyk uczniowskich skierowana do uczniów klas trzecich technikum w zawodzie: technik mechanik Zespołu Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w powiecie przysuskim”